Fredag

Har nu landat i Sthlm och sov hos Tina, Bernt, Thea o Max inatt.
Idag e det unghästauktion på Infra City. Ska dit o kolla på lite hästar och fota några. Sen blire att möta upp Helle och vi kommer följas till stället där vi ska bo till på måndag.

Imorgon ska jag till Solvalla och se V75 tävlingarna. Jag kommer fota hela dagen och alla lopp och jag hoppas att det blir suuperväder :D

På söndag e det dagen som man väntat på ett tag nu. Elitloppsdagen! :D

Åker hem på måndag typ vid 8 på morron så när jag kommer hem blire att motionera hästarna.
Kommer inte uppdatera nått under helgen eftersom jag eller helle inte har nå internet med mej men vi höres på måndag då kanske jag lägger ut lite bilder ;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0