Sicken tur..

Idag har jag varit i stallet. Båda hästarna körda och båda kändes toppen :)
Har en planerad start men vi får se..

Sen for jag o morfar till Stig Lindmark och hämtade lite material till StallTZ och Hall Of Fame :)
Världens mysigaste gubbe tror jag det var. Han var jur snäll som helst och han och hans fru Birgitta bjöd på bullar till massor och saft ;) Han pratade om alla sina erfarenheter och alla dom hästar han haft, högst upp på listan stod såklart Bodbäckspolle.

Har nu kommit hem och ikväll blire middag på Olles med Fanny & Isak. Får se om Viktor följer med.

Imorron händer det grejjer men det håller jag hemligt tills imorron då vi vet hur det slutar ;) Om jag hamnar på akuten eller inte.. Hehe, nä det tror jag inte men man vet aldrig ;)



Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0