Elithelgen osv

Fredagen for jag på elitauktionen. Mötte upp Helle och Mirell och vi gick på en föreläsning med Therese Albrechtson om att våga chansa och att inte vara som alla andra. Man blev riktigt inspirerad och ville bara rusa ut ur rummet och köpa en massa åringar!! ;)
När vi skulle hem från auktionen så hade vi alla varsin tung väska så jag kom på idéen att "låna" en kundvagn av ica och ha väskorna i, Sry Ica!!
Vi gick huur länge som helst innan vi kom fram till en tågstation som tog oss till lägenheten i staan.

Lördgsmorron tog ja bussen in till Valla och fotade hela dagen, mitt mål den dan va att få Micke att ta på sig en lösmustach eftersom det va mustachkampen men det blev lika misslyckat detta år som tidigare.. :(
På kvällen for jag till mina kusiner och åt middag men dom och mamma o pappa som kommit hem från Santorini och sen drog ja till Thea o Max o sov där.

Söndagen bestod av Elitdagen och en massa fotande! Som tur va hade vi vädret på vår sida och det var sol blandat med lite moln. Hur fina tävlingar som helst och vilket Elitlopp det blev.
Brioni, som vann Elitloppet, var först utslagen då en annan häst blev diskad för trängnig och han var med i finalen!
Gjorde en riktigt bra lopp och det blev målfoto mellan Rapide Lebel och Brioni. Dom kom med Rapiden till vinnarcirkeln för dom trodde stenhårt att dom vunnit men målbilden visade att Brioni hade mulen före ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0