Suur ponnie

For till stallet och skrittade Rate i vagn i 1,5 timme. Han var pigg och ville trava hela tiden men det får han ju inte.. När vi kom till stugan stannade han och vägrade gå. Han trivs så sjukt bra i stugan så han vill aldrig gå därifrån men tillslut fick jag honom att gå men då vi kom till skogen och han insåg att han inte skulle få springa nått så stanna han igen och blängde på mej och så jättesur ut :P haha sööt!
Tillslut gav han sig o vi fortsatte skritta hem, han hittade en pinne att leka med på vägen.
När ja kom tillbaka gjorde ja stallet och bar tuusen vattenhinkar till hagen, och det e inte den närmaste.

morfar har hett ut en stor tunna i hagen som vi håller på att fylla men dom dricker ur den mellan varje hink man bär ut så den kommer aldrig bli full.. :(

Nu ska jag ta fram o göra iordning min cykel för jag ska cykla till travet ikväll!

Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0