Helgen

Fredag: Jag for till stugan för att hämta hem min stegtyglar och blev då bjuden på en good middag med familjen Widmark :) De blev tacos och vi kunde sitta ute till halv 9 då började myggen komma. Jag fick jättesommar känsla när vi satt på Rogers altan och det var varmt ute :D
Inte långt kvar nu!

Lördag: Tjejkväll hos Helle. Vi var jag, Helle, Pia och Sofie. Egentligen skulle Sandra komma också men hon gick ut istället, men jag fattar inte hur honh tänkte! Va med oss eller en massa männsikor som ändå inte minns dej imorron! :P haha
Nä, men vi hade trevligt men kladdkakebak, film och dans!

For sen o skjutsade hem Jens o Nils till Medle, Myckle nånting :P
Vaknade iallafall av att min väckare ringde och jag var då inte hemma.. Har lyckats somna hos en snarkande Jens mne jag smög mej upp och for o gjorde stallet ;) Han va då inte lättväkt precis!

Söndag: Sovit! blev ju trotsallt bara 2 timmars "sömn" hos Jens men nu känner ja mej sjuk oxå.. Ont i hals och ögon, känns ju sådär! Nu ska sätta mej o mysa med mamma nere vid tv som förhoppningsvis har börjat fungera nu ;)


(Helle, Jag, Sne Fyllekaninen Sandra, Pia & Sofie)


Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0