Länge sen..

Förlåt! E sjukt dålig på att uppdatera just nu.. Det kommer förhoppningsvis bli bättre! :)
I fredags så mötte jag upp Loi i stan och vi drog oss till kvantum för att möta upp brudarna för att sen ha tjejkväll :)
Kvällen började med att vi spelade lite kort(ovanligt?!) och sen var vi väldigt idé lösa, vi ville fara till station men tyvär har inte cissi fyllt 18 så det gick ju inte..
Det blev en promenad ute i mörkret sen for vi tillbaka till Emma, Lovisa försökte dra några skämt som blev roligare och roligare ju längre in på kvällen vi kom :P
Igår gjorde jag verkligen ingenting.. Och idag har jag bara varit i stallet :)
Nu ska jag äta godis och mysa framför en film!

Ha en toppendag allihop! Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0