Fredag

Jaha, så var det fredag igen, känns riktigt nice! :)
Ikväll ska jag softa framför tv och se Idol. Ihelgen e det inget speciellt dock så har jag ingen skola nästa vecka så det blir rå nice! :D Jag ska göra min praktik på KappAhl denna gång, pratade med Stefan och tänkte fara dit men vi komme överens om lite annat så vi får se hur det blir. Berättar då jga vet mer ;)

Innan jag glömmer: Förlåt Per! Det var inte meningen att du skulle höra det! :P

Pussokram



En vinnartavla jag gjort. Blev riktigt nöjd! Vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka fina bilder :) vad hände med nya bloggen?

2010-10-15 @ 16:50:37
URL: http://travgalen.se
Postat av: Lillis

Tack :D

Jag jobbar med den än så tills vidare kör jag med denna! ;)

2010-10-15 @ 17:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0