Hemma igen

Nu e jag hemma igen efter Mary Kay eventet. Jag köpte inget men skrev en önskelista som dom ska skicka till min tomte ;)
Jag har önskat mej två ögonskuggor, en läppkräm som mjukar upp & två borstar med jättemjuk borste.
Med mej hem fick jag bivax till kroppen som hjälper mot torra armbågar, hälar och utslag :)

För er som inte vet vad Mary Kay e så här kommer det:
Mary Kay säljer mineralsmink/hudvårdsprodukter som innehåller C-vitamin mm. Dom är bra för huden och dom har jättesnyggt smink. Dom säljs inte i butik då dom har dessa event för att kunderna ska kunna prova sminket och bli nöjda med det dom köper. Dom har möten och event några gånger per år och man får en kontaktperson som vet vilket smink/hudvård som skulle passa just dej.



MaryKay.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0