Happyland

Vaknade före väckaren i morse och insåg att jag skulle kunna fara till stallet, stan och alt utan att behöva skynda mej hem för att göra faser :D haha
Körde iallafall Raten i morse. Morfar ringde igår och sa att jag var Tvungen att köra för han ville inte.. Rate e tydligen inte kul att köra :O Va snackar han om?? Självklart körde jag honom, han e visst kul :P
Dock händer det ganska mke i stallet idag..Kove var på lassa o kollade handen, Jag sprang omkring i långkalsonger för det blev för varmt med overallen :) haha tur att ingen bryr sig.

Nu ska jag dra till stan.. det känns som jag kommer vara stan hela veckan. Dessutom e jag pank så jag får bara göra mina ärenden sen får jag fönstershoppa.

Pussokram


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken fin bild :)

2010-11-03 @ 17:04:19
URL: http://travgalen.se
Postat av: Helena

Vilken fin bild :)

2010-11-03 @ 17:04:30
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0