Shit

jaha, nu har jag internet igen :D:D
Sitter hos Ewa & Tomas och har lite att berätta.

Iveckan har jag varit sjukt dålig i magen och idag var jag på vårdcentralen. Det visade sig att jag har fått ett magvirus som egentligen inte skulle vara så farligt men då har jag fått i mig laktos också så nu kommer det att sitta kvar ett bra tag! :( Läkaren skrev ut piller som innehåller Laktos?! Han sa ju att jag skulle vara sjukt försiktig med laktosen.

Iveckan har jag fotat ganska mke med Adam och det har gått riktigt bra. En av mina bilder har hamnat på Stalltz.se och några är skickade till Travronden :D

Aja, nu ska jag vila ett tag!
Pussokram

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj, du har det inte lätt du :(

Wow, travronden!! :D

2010-05-10 @ 22:48:14
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0