Ojoj

Imorron e det ELITLOPPET!! :D Peppen där asså!
Träffade ett otroligt skönt gäng idag på Valla. Det lät ungefär såhär:


Kille nr.1: E du fotograf?
Jag: Jaa...
Killen nr.2: Vill du parkera min bil?
Jag: Okej :D
Nr.2: FAN vad snygg du e ;)
Jag: Eh..tack? Detsamma!
Nr.2: Det e mina ögon ;) Eller hur?
Jag: Självklart, Alltid ;)

Nästa gång jag pratade med dom:

Nr.2: Vad heter du?
Jag: Sofia
Vi tar i hand och helt plötsligt pussar han min hand och börjar närma sig ansiktet XD

HAHA, höll på att skratta på mej :) Dom vill tydligen träffa mej imorron oxå..Får se om det blir så:) Kanske får mej en gratis Lunch ;)

Lite svårt att förklara på bloggen men  det var sjukt kul.. :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0