HEEJJ

Förlåt för att jag inte skrivit som jag lovat men mitt internet i Enköping funkar inte :( Nu sitter jag hos Ewa&Tomas så nu kan jag skriva lite kortfattat vad som hänt.
På söndag kväll kom jag fram och då blev det att sova direkt. Vaknade halv 8 nästa morron och gick ner till stallet. Träffade då lite folk som jobbar där och alla är jättetrevliga. Jag gör stallet på morron och sedan blir det foto på efter middan..:) På tisdagen for vi till Eskilstuna och fotade och på Onsdag till Solvalla där Melanders hade 15 starthästar!! :)

Har även fått veta att jag ska få fota på Elitloppet :D:D

Nu ska jag iväg o shoppa så vi hörs sen! Pussokram

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas du har det kanonbra där nere! :)

2010-05-03 @ 17:42:07
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0