Strandsatt..

Kom till stallet halv 8 imorse eftersom jag skulle inte få mej dit om jga ville dit senare. När jag kom dit var det släckt och hästarna hade inte fått frukost så jag satte mej i höet och halvsov :) Efter typ 10 min kon Kove och vi gav mat. Medans Rate & Lilleman åt så passade jag på att göra maten och sen for jag o Rate ut på en mysig tur i skogen. Han var pigg o ville springa och jag var lemmen i benen så på vägen bort blev det lite trav och på vägen hem så satte jag ihop knäna och lät han springa hem. Sen när jag insåg att jag inte skulle orka längre så var det redan försent. Han ville springa så vi kom till vägen och då stannade han :)
När jag kom tillbaka så släppte jag ut honom i hagen och sedan fikade jag. Efter fikat så gjorde jag klart i stallet och mockade alla boxar i lilla stallet, även Jens boxar :)
När jag gjort klart allting så gick jag å fotade hästarna och sedan tog jag ut en höbal å la i solen :)

När klockan var halv 2 så kom Jennifer och jga åkte med henne hem!






Pussokram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0