Stalker

Eftersom alla stora bloggare tydligen har Stalkers så kan jag ju passa på att berätta om min!
Han har jag inte umgåtts med på typ 10 år och nu så har han börjat att skicka en massa kreepy sms.. Ibörjan visste jag inte vem det var så jag var lite smårädd sådär men när jag sedan fick reda på det tänkte jag att det var kul att han ville börja prata igen men så kom dom.. Nu e jag typ rädd att gå hem mitt på dan...
Han skrev att han ville börja hänga med mej och jag sa att jag ska fara till Enköping i 6 veckor så det skulle nog bli problem och då skrev han att han skulle sakna mej!! JAG HAR JU INTE TRÄFFAT HONOM SÅ TYP 10 ÅR!! Hur kan man sakna nån man inte umgås med?

Aja sånt e livet! Han e ju inte farlig direkt!! :)

Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0