Wiiee

Nu e jag hemma i Skellefte igen. Jag flög hem med Tina, Thea & Max. När vi kommit till flygplatsen i Skellefte så stod pappa och väntade på mej. Hann bara komma hem sen drog jag till stugan för att få träffa lite folk och för att hälsa på Raten, for vidare till stan där jag egentligen skulle ha jobbat med att sälja jordgubbar utanför Ica istället för Linnea men dom hann ta slut så det blev inte och tillsist stugan igen för att träffa Matilda och Alva. Ikväll har det varit klassfest, skitkul att få träffa alla igen efter en och en halv månads uppehåll ;) Vi spelade brännboll, kubb och charader. Kan det bli bättre?? :)

Nu ska jag gå ner och vara lite sociala med våra gäster.

Pussokram

Lägger upp två bilder på Stefan!

 HAHA XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0