Lets get happy!

Nu e jag på topphumör :D
Dagen började med en massa samtal till en massa personer. Sen drog jag mej ut ur dörren och mot tandregleringen men när jag kommit till bergsbyn så börjar de spöregna! Jag ahr på mej mammas regnjacka men det e ju bara SKIT! Jag blir genom blöt så när jag e klar så kommer hon men nya kläder..torra kläder.
Jag åker vidare mot travet och möter då Ola Westerberg. En jätteduktig fotograf som ger mej mke bra tips :)
Efter travet så sticker jag till SRK och rider Svarta på en hopplektion. Dock inte så bra för min tumme men men.. :)

Nu ska jag snart gå och lägga mej.
Imorron: Antingen Solänget eller göra klart ALLT här hemma.

Helena Ståhl & Lillboda Faks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0