Torsdag och fortfarande sjuk

Mår lite bättre idag dock, men inte hundra! Less på att vara hemma och inte göra ett piss...
Nu vill jag tillbaka till skolan och göra bort lite saker men samtidigt vill jag bli frisk o få jullov :) haha

Sitter i mitt rum under täcket och har släckt i taket men en massa tända ljus. Ska sätta mej o läsa vidare på min bok sen ska jag försöka äta lite!

Hörs sen! Pussokram

1:a boken

2:a boken

3:e boken (läser just nu)

4:e boken (väntar på att den ska komma ut i pocket)


Kommentarer
Postat av: Helena

Svar: Jo jag ska faktiskt till Malå :) tro det eller ej, haha ;) förresten så har jag inte fått något svar av dig ang. Körsektionen :)

2010-12-16 @ 10:49:28
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0