Snöodjur

Red Rate imorse :)
Han var pigg till tusen men aldrig stark utan perfekt! Tänkte först plumsa skogen och ner till rakbanan och sen hem men jag komme 50meter på skogsvägen sen var det ett träd som hängde ner över vägen och stammen var så långt ner så jag komme inte under.. :(
Red då vägen till rakbanan (som e oplogad) och travplumsade den. Rate hade jätte kul och började galoppera ett tag och små bocksprång och gjädjetjuut! :) haha
Vände sen i slutet på den och travade tillbaka. Då var han betydligt piggare. När jag kom till plogkanten tog han ett skutt över den sen fullfart hemmåt. När vi kom tillbaka stod vi o myste på gången ett tag.

Nu kommer snart Kent&Gunilla, Farmor&Farfar & Magnus. Jag tror att Therese kommer sen, dom ska iallafall äta här och sen se matchen :)

Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0