Kallt..

For till stallet imorse och red Rate, det var hyffsat kallt, -18. Red ner till rakbanan och for den fram o tillbaka sen travade jag vägen hem, inte så lång tur då han jobbades igår :)
Han var ruggigt fin idag och sprang som bara den..

Idag e sista dagen på 2010.. Känns sådär eftersom 2010 har varit ett riktigt bra år för mej :D
Linnea kommer hit o äter med oss (Franks, Dahlins o Hedmarks) sen far vi nog till henne o firar det nya året!

Mitt 2010:

Fotat åt Tarzan hela året

Fick chansen att fota på Elitloppet vilket var ptroligt kul. Dessutom så vann ju stallets häst så det gjorde ju inte saker värre ;)

Har fotat år norran nåra gånger oxå

Fotat åt/på Skelleftetravet

Jag tog körkortet

Var med i Luciashowen

Mke fotande iår blev det men sjuuukt kul har det varit :D
Har fått varit med om så mke roliga saker så därför anser jag att detta e det bästa året hittills!
Ska man kolla på mitt travliv har det dock inte varit på topp..Båda hästarna har varit sjuka så det har inte blivit kval för lilleman och bara 4 startet från Raten.

Nämen det e bara att ta nya tag nästa år! :D

GottNyttÅr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0