Juldagen

Hade en jättetrevlig julafton med mormor, morfar & farmor, farfar och så mamma, pappa o Fanny. Vi åt ett jättegott julbord och spelade spel, jag och pappa dansade och han försökte lära sig en ny dans ;)
Jättenöjd med hela dagen :) Tack alla!

Vaknade i morse och for till stallet, gjorde klart men mina två vrak sen for jag o Kove ner till Jens och fixade hans hästar. Lilleman blev körd idag och Rate fick nå ryck i hagen så han har sprungit av sig han med ;P
När jag kom hem tog jag ett bad sen sov jag till nu.. Ska väl snart sova igen?? :)

I Julklapp fick jag:


-Av mamma o pappa: En ritplatta

- Av Fanny: Muffinsformar och muffinsbok

-Av morfar: Pengar

- Av Krille & Markus: 300kr på Gina

- Av Fanny: Rosa tärningar till bilen

Sen fick jag flyttahemifrån saker, en kudde som ska mjuka uppp muskler osv, en kokbok, ridskor och lite mer :)

Nu ska jag sova! Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0