Fanny får mej att göra saker!

Igår klädde jag o Fanny granen vilket jag hade tänkt göra för typ en vecka sen men gav upp...Idag har vi haft ännu mer julmys för vi har slagit in alla klappar, skrivit egna julklappsrim till Alla och lackat endel :D
Nu e allt klart (eller ja, Fanny har stängt in sig på mitt rum för att göra klart mitt paket) och vi är så nöjda med vad vi åstakommit! :)

Nu har jag julstämmning till tusen! :)

Några av dom vi skrivit:
" När du med denna flyr, se till så du verkligen styr
så du inte i väggen far, och mamma i haserna du har"

"Inget Auf Weidersehen för dej, Heidi säger Okej"

"Dom ringde från Vouge Magasine och sa att du va fin, dom ville inte att du skulle frysa utan med denna mysa"

"Om du tappar bort den här, kommer katten inte vara där.
Den är inte svår att förstå utan bara plugga in och sätta på"

Kan ni gissa vad allt e?? :)
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0