Ett år

Sitter o kollar igenom alla mina gamla inlägg och hittade denhär som jga gjorde för ett år sen :)

Har du köpt en chokladkalender?

Nej det har jag inte, ska köpa en men har oxå en godiskalender

Har du hunnit med att köpa julklappar? Ja, nästan alla, men har några kvar som jag ska handla med syrran o mamma.

Till vem är det svårast att köpa till? Pappa e svårast.

Dricker du alkoholfri glögg? Nää, kan finnas nån god men jag dricker helst Julmust, ett MÅSTE till julen!! :)

Har det hänt att du aldrig stressat inför julen? jo, förra året var jag ute i god tid men inte i år

Hur många stjärnor ger du till årets julkalender? vet inte, har inte sett den.

Säg en person som du velat säga "God Jul" till men aldrig vågat/orkat eller kanske glömt? God Jul säger jag väl till alla! :D

Älskar du att få julklappar eller att ge bort? Få :] haha nä men alltid kul att få

Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige?
Spelar ingen roll så länge det finns snö och släkten

 Känner du någon julstämning nu? Ibland.. vissa stunder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0