Boring

Har nu varit sjuk sen i fredags.. piggnade till i helgen men nu e jga sämre igen.. Har mke att göra i skolan känns det som men jag vet inte vad eller hur jag ska göra det :P
Dessutom har jag sjukt tråkigt här hemma.. har sett första säsongen av Glee, Bring it on, Flashdance, säsong 10 av Top Model, Massa Disney filmer - nu e jag less! :(
Håller på att ladda ner Buffy the vampire slayer men e inte sugen på att se fler filmer/serier. Vill göra nått kreativt men vet inte vad.

Aja, man kanske skulle ta och sova ett tag.

Hörs sen! Pussokram


Brudarna <3 Från 08!

Kommentarer
Postat av: Helena

Sova är kreativt :) blir det Malå i helgen? :)

2010-12-15 @ 18:37:45
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0