OJOJ!

Sitter nu och ser att jag inte bloggat på Hela sommaren :O
Men men, man har ju ett liv oxå. Det har väl hänt ganska mke sen sist, kan börja med att båda hästarna har nästan stått hela sommaren pga skador och halsar. Men det e mke bättre nu så Raten ska tävla på lördag utanför V75. Lilleman ska kvala så fort vi känner att han e redo :)

Med mej själv så går det riktigt bra just nu. Jag har fått in några bilder i norran, det e flera som ringer och vill att jag ska fota deras häst så att dom sedan kan köpa bilderna.

Just nu trivs jag med livet till tusen men vill inte att sommaren ska ta slut! Den har ju knappt börja :(
Nä, jag ska inte deppa ihop över det, nu ska jag ut och njuta i solen.

Pussokram!
 Finaste Cool Knight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0