Anna, dont leave us!

Idag ska jag dra mej till Anna då hon snart flyttar till landet ingenstans :( Jag kommer sakna henne till tusen! Vem ska nu planera våra KS-kvällar?? Eller ja, du kan ju alltid göra det via mobilen ;)

Ikväll kommer Fannie äntligen hem, så vi ska äta gott och hyra film. Trodde inte jag skulle sakna henne så mke och hon har ju bara varit borta i typ 2 veckor.. Men nu kommer hon ju hem över helgen så det kommer bli skitbra. Dock e ingen av föräldrarna hemma så dom får träffa henne en annan helg.

Nu drar jag! Pussokram


 Fannie i Japan

Anna <3

Kommentarer
Postat av: Anna

nåå, lillis, kommer sanka dig med! <3

2010-08-13 @ 12:14:11
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0