Stress??

Idag vaknade jag kl.08.20 och sedan bar det iväg till skolan. När jag kom dit insåg jag att jag hade nationella provet...Men vi hade just börjat så det var lungt. På samhällskunskapen så fick vi veta att vårat lilla läxförhör nu blivit ett stort prov!! :S
Har varit o ridit Rate och det gick väl sådär. Han var pigg poch helfräsh vilket jag tycker om :) Men det var flera monster på vägarna, ni vet sånna där som ligger helt blöta på marken och om man kliver i dom blir man blöt och det kan ju vara ett som äter upp en!!! Haha, han var så fjantig...Men efter det blev det att snabbt som attan fara till SRK då mamma red Svarta.

Har även lite info om pratiken men det kommer imorron kväll :)

Pussokram

Foto: Tove Söderström (Skerid.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0