:D

Glömde berätta om min uppplockare igår!
När pappa skulle skjutsa mej till stallet så fick han punka så jag började gå, och det e en bit! När jag gått uppför S backen så kom det en bil. Han sa att han  pratat med min pappa och att han skulle skjutsa men jag blev lite osäker eftersom det inte e varje dag men hoppar in i en främlings bil men efter ett tag hoppade jag in :)
Han skjutsade mej till Backa och det var inte så mke med det. När sedan mamma kom o hämta mej så sa hon att pappa inte alls kände honom utan stoppat den första som kom!! TÄNK OM DET VARIT TYP EN VÅLDTÄKTSMAN ELLER NÅTT!!
Sedan sa pappa att han visste vem det var han hade bara inte kommit på det.

Nu blire snart att fara o dansa!! :) Peppen där asså!!

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0