Äntligen...

har jag fått igång internet här i Malå. Fick ställa själva rotern på översta sängen så att strålningen kommer över skit snöhögen. :)
Igår for iallafall jag o Helle hit med bussen och jag fick äta middag med dom. Idag vaknade jag kl.10 av att Helle ville gå ner på byn och så blev det. Jag köpte lite mat medans hon köpte ett par skitsnygga brillor och färgpenor sedan bar det av till hennes husvagn och hon satte sig och ritade i henne Stickan-bok. Själv blev jag materialförvaltare och hade ansvar för pennorna :D haha
Vi har nu ätit toast och jag sitter nu i min husvagn och ska väl snart gå i bastun.

Pusspuss

(Kommer inte kunna ladda upp nå bilder då jag inte har några) :(


Kommentarer
Postat av: Helena

Stickan-boken kommer att bli hur snygg som helst när vi är klara xD

2010-04-06 @ 14:54:12
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0