kan det gå mer fel?

jaha, kom till stallet tidigt imorse och började med att släppa ut lilleman.
När jag gjort det så hjälpte jag kove att släppa ut några hästar... Sedan tog jag ut Rate på gången och sadlade honom.
Anna var i stallet så jag red ut med henne och bosse men när vi travade så halkade Rate för att det var så halt på marken men när han försökte resa sig så snubblade han och vi gick omkull. Jag föll av och slog mej i armen men jag ledde hem rate och när jag kom till stallet så kom just simon så jag skrek på honom att hämta kove och han kom.
Jens tog hästen och jag gick upp fikarummet där kove ringde Fanny och berättade att jag skulle skjutsa mej till skuten vilket hon gjorde!
På akuten gick jag på röntgen och det visade sig att mitt vänstra långfinger var brutet och min högra armbåge hade en spricka... :(
Därför kommer jag inte att vara i stallet på ett tag.

Förlåt Bernt&Folke för skrapmärkerna på eran underbara häst!! Förlåt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0