:D

Eftersom jag var ledig idag så for jag till stallet på morron. Jag började med att borsta och släppa ut Fantomen.
När jag gjort det så borstade jag upp Rate och så hade det kommit en STOR spånhög utanför stallet som Rate var rädd för med då kom hjälten Kove och ledde förbi mej sen for jag ut en sväng, jag for ner mot bergsbyn men vände efter "ravinen":)
Jag travade nästan hela vägen både fram och tillbaka och han kändes jättefin och var pigg!
När jag kom tillbaka avr det ett busfrö på gården, haha Johanna eller annahoj som hon numera kallas avr och busade med pollarna. Jag selade av Rate och släppte ut honom med Fantomen som var väldigt sällskapssjuk.
Sen fikade vi och jag gjorde klart i stallet. Jag bar ut två vattenhinkar och Fantomen drack upp en pch enhalv väldigt fort och det vatten som var i tunnan hade frusit så jag tyckte lite synd om pojkarna mina.
Jag stod och kelade med lillen ett tag och han bet mej inte vilket var konstigt eftersom han e så klängig men men man ska väl inte klaga när det väl händer:)

(Kan inte lägga in nån bild då Fannys dator dampar!!!!) :(

Mern jag ska försöka ladda upp senare.. måste sova för jag har inte sovit på flera nätter :S

Pussokram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0