sjuukk..

sitter nu framför datorn med den så kallade svininfluensan.
Har feber och ont i kroppen, jga som börajt träna armen så att jag kan rida o köra i helgen men vi får väl se om jag blivit frisk.. :)
Så ringde dom där på ortopedmottagningen och frågade varför jag bytt tid typ tre gånger, och jag sa att jag e sjuk. Eller först var jag i London så det var ju som svårt att fara dit men hon lät jättesur så nu sa hon att jga skulle komma även om jga har lite feber. Jag tror jag ska hosta på henne och säga; förlåt, svininfluensan ;) haha
nä, så taskig kan jag inte vafra men om jag smittar henne kan hon inte skylla på mej :D:D

Skulle även vara barnvakt till Tilde idag men det sket sig oxå..hon ville inte på trav och nu måste hon pga av mej så jag tycker synd om henne.. :( förlåt Tilde! ÄLskar dej <3

ska nu äta, pussokram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0