har du kört en tiger?

Imorse efter jag avrit hos tandläkarn så for jag och mamma till stallet :)
Började med att mocka och göra mat sen fikade vi med dom så kallade "Coola". Tog in Rate och selade honom. Hans var ganska blöt för han ahde bara stalltäcket på sig ovh han hade varit ute typ en timma eller så..
Jag skulle prova köra med min arm idag efter olyckan och det gick sådär. Han avr ganska lat bortåt snadvägen och vi mötte jens men inte ens då orkade han trav lite fortare... :P
travade hela sandvägen och det avr ganska jobbit för han och vagnen for åt sidorna men han kämpade på slasket. När vi vände hemmåt skrittade vi en bit sen travade vi och han var ganska pigg. Det värsta var ju att han släppte bettet så jag kunde inte få kontakt med honom men till sllut tog han det igen och jag låg raklång :O haha
Han sprang så hela vägen hem och nät vi kom till stallet frågade morfar hur det gått och vi sa att vi kört en tiger :D Busit!!
Borstade och släppte ut sen for vi hem och nu ska jag bege mej till skolan för utvecklingsamtal, var egentligen ledig idag men antar att jga måste dit och prata med lärern..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0