Dreams

Inatt drömde jag att jag for till skatan med Rate :) Jag for med Linnea & Emma..
När vi skulle bada så vägrade han gå i och jag försökte locka i honom men han vägrade, inte så konstigt då han tror att det bor monster i vattenpölar, vad är det då i hav?!
Efter ett bra tag så gav jag upp och ställde honom i hagen som vi satt upp och lägger mej o solar.
När jag somnat så hör jag Linnea o Emma skrika(dom var fortfarande i vattnet) och kollar upp, då e det ett jättemonster som kommit upp ur vattnet och jagar dom!! :O
Jag tar ut rate och springer i väg med honom till backa?!? Fråga inte hu jag hann dit och tillbaka på typ 2 min..
När jag kommer tillbaka så har monstret nästan tagit Linnea o emma och just när han ska ta dom så vaknar jag..
VÄLDIGT mysko dröm.. jag ska ALDRIG till skata med rate o bada! hah nä men jag som redan e rädd för monster i vatten :]

 såg typut så här... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0