Äntligen :D :D

Nu ÄNTLIGEN har jag avrit i stallet. har ju legat i feber i nästan två veckor så jag har inte haft chansen att vara i stallet.
Imorse åkte jag dit med morfar och det började med att jag borstade upp Raten. Morfar passadepå att mocka BÅDA boxarna :O
Sedan släppte jag ut Rate och gosade med honom ett tag, han var ovanligt mysig..fattar inte :P haha
När jag kom till stallet så gjorde jag maten och delade upp betforn. Fika vid 9 som vanligt och morfar for ut o körde lilleman så jga satt kvar i fikarummet med gubbarna.
När vi fikat klart kom Kove fram till att jag skulle hjälpa han med hans nya tvboxer :S Inspelningar ni vet..
Det gick riktigt bra och han lärde sig snabbt, man KAN lära gamla hundar att sitta :P haha
Kliade sen upp Fantomen ett tag och han trivdes som fisken i vattnet :)
När vi släppt ut båda hästarna och gjort klart i stallet for vi hem :)

Det var så mysigt att komma till stallet igen och dessutom när det e SNÖ ute :D:D

Pussokram

 Raten som ettåring
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0