Uppdatering lite allt möjligt!!

I fredags tävlade Rate. Värmde riktigt bra och såg jättefin ut. Han hoppade i starten för att han var så het!! Inte så vanligt men hamnade långt bak  Spurtade om dom på långsidan och Jens, som körde, gick då men hamnade i rygg och låg sist igen. På upploppet låg han sist och orkade inte spurta och hamnade tyvärr sist..
Om han inte hoppat i starten hade han orkat och kunnat ta en placering, men eftersom han gått så bra dom andra starterna så ska han nu få vila lite...
------------------------------------------------------
I lördagsflyttade hästarna till stugan! :) Både Rate o Fantomen.
Har inte lika långt till sandvägen o rakbanan nu :)
Hoppas att Agaton kommer snart så jag får en ridkompis!! :)

 Myser i hagen..

 MUMS!!


Kram!!

Kommentarer
Postat av: Therése

Vilken fin blogg du har gjort med bilder och allt! Kul, nu kan jag hänga med i allt som händer runt Rate. Jag och Agaton kommer nog inte förrän runt 20 Juli när min semester har börjat... Men då får vi passa på och rida :-)

2009-05-31 @ 23:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0