Min lilla pony....

Jag trodde att detta skulle bli ett ledsamt inlägg eftersom vi provade rate i monté.... For till stugan vid tre tiden o packade sakerna, eftersom morfar inte vet vad som skulle med :) haha
Tog in hästen o lastade o for till travet!! När vi kom dit så var vi en timma för tidigt så jag gick omkring och chillade :)
Malin kom där vid halv sex tiden och hon bytte om sen sadlade vi... Rate tyckte det va konstigt att va där utan vagn. Malin for iallafall ut på banan o det blev lite pass innan ´hon kommit upp i trav, men så travade han på fint! Malin red typ 3 bakvarv sen vände hon upp i rätvarv o travde i två varv. Gick första varvet på 23-tempo sen andra varvet på 21-tempo... :)
Riktigt nice asså!!
Malin var jättenöjd, men nu ska man bara övertala ägaren att få starta eller iallafall börja med att kvala honom och så ska jag ha honom som licenshäst.
Det blev ju ett glattinlägg iallafall :D Nu e det bara att fortsätta träna hemma, fast nu ska han skrittas ett tag. Han tävlade ju ändå i fredags.. :)

 Första varvet...               I transporten :)

 Andra varvet... hihi

Min montéhorsii!! :)
Tack världens bästa Malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0