3/4

Jaha, ida lånade jga en montésadel av världens bästa Malin! Det tog ett tag innan jag fick koll på hur allt skulle sitta men efter ett tag gick det :)
For i alla fall en kort sväng i skogen och jga kände hur jag fick kramp i benen redan då..men så ,märkte jgaatt jag satt o knep med benen för att hålla balansen! I skritt, katastof!!!!! :O
Jag travade en bit och då gick det bättre, den här sadeln är lättare att stå upp i än min allroundsadel. Inte så konstigt då den här är gjord att stå upp i :D
Jag hade i allafall väldigt dåliga benmuskler men mne det kommer väl?! 
 
Ikväll ska jga till stallet igen och ducha Rate eftersom han ska tävla imorron :) wiie!!
 
*Så här såg sadeln ut:
   VILL HA!!!! :O
Tack Malin!!





                                                                                                                                                     


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Kul att Rate har fått en egen blogg!

Häftig sadel... raka motsatsen mot Leos Portugesa

;-D

Kram!

2009-05-03 @ 21:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0