Majs??

Har nu flyttat ut till stugan så idag red jag Rate. Eftersom han jobbades igår så for jag en skrittur ut i storskogen.
Red först uppför backarna sedan svängde jag in på en väg som jga har hört ska vara jättedålig så jag har aldrig ridit där förrut. Eftersom jga bara skulle skritta så red jag iallafall in på vägen och det visade sig vara en jättefin väg.. red en bit in sen vände jag. När jag kom tillbaka till rakbanan så red jag lite på volten och tränade att ställa o börja Rate men han är stel som en pinne och har hals som en giraff!! :O
Red sedan hem.

Ska även rida imorron o på torsdag!

Har inga bilder på den här datorn (morfars bärbara) så det kommer kanske senare!

Pussokram!

Kommentarer
Postat av: Therése

Låter som att du har hittat en fin skogsväg :) Du får visa mig och Agaton den när vi kommer hem. Jag har äntligen hittat en ny sadel som ligger bra!

2009-06-16 @ 22:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0