ínge mer skunk...

Red rate idag :)
Skulle möta Malin vid halv två, två men hon belv lite försenad eftersom dom varit på travet men nåra hästar.
Hann byta schabrak(till ett rent), och hann borsta jättenoga!
Mötte sedan Malin på rakbanan o vi for sandvägen. Travade och det tog ett bra tag innan Rate ville trava, min lilla passgångare!! :P När han väl kom in i trav så gick det bra. Red ända in och vände där. Skrittade en bit och travade sedan och nu travade han ganska direkt, och va väldigt pigg! Blev nästan lite hård i munnen... Han va ändå lätt att ta i och jag tror att han blev stark för att Malin o Baron följde och det var på hemvägen :)
Vi skildes åt på rakbanan igen och Fantomen blev glad att hans kompis kom hem igen :D
Tror jag ska skaffa ett raktbett på honom så att jag kommer att kunna hållla honom.
Mötte iallafall ingen grävling idag ;) haha
 Baronen! (Bild från jenseriksson.nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0