vart du än går..

Igår hämtade jag o mamma mormor på solgården halv nio. Vi for förbi hemma o hämtade kameran sedan bar det av till stallet.
När vi kom dit så fick mormor träffa raten och hon blev överlycklig :) Jag o mormor höll på med honom medans morfar gjorde stalltjänst o mamma gjorde kaffe!
Vid fikat träffade mormor E-Type(en katt) och höll i honom hela tiden :D
Hon var så glad!!
Sen skulle morfar ut o köra så då hjälpte jag honom att sela sedan for vi med mormor till solgården igen! :)


"Springer du,
så följer jag efter dig!
Flyr du från allt,
så följer jag med dig!
Gråter du för att du har det tufft,
så gråter jag med dig!
Sjunger du av lycka,
så sjunger jag med dig!

Det är så mycket jag älskar dig mormor!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0