pepparkaka

Shit vad peppad på julen jag e... bara 8 dagar kvar :D

Har du köpt en chokladkalender? Nej det har jag inte, har en godiskalender istället :D

Har du hunnit med att köpa julklappar? Ja, nästan alla, men har några kvar som jag ska handla med syrran.
Till vem är det svårast att köpa till? Iår var det inte så svårt men oftast till farfar.

Dricker du alkoholfri glögg? Nää, kan finnas nån god men jag dricker helst Julmust, ett MÅSTE till julen!!

Har det hänt att du aldrig stressat inför julen? Jo, typ nu. har haft bra planering så nu kan jag ta det lugnt :)

Hur många stjärnor ger du till årets julkalender? två, såg dom två första avsnitten men sen gav jag upp.

Säg en person som du velat säga "God Jul" till men aldrig vågat/orkat eller kanske glömt? God Jul säger jag väl till alla! :D

Älskar du att få julklappar eller att ge bort? Både!!

Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige? Sverige!!!

Känner du någon julstämning nu? Nää.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0