ojoj, vad dålig uppdatering :O

iförrgår, ja ni ser ju, så var jag i stallet och red för första gången efter olyckan! :D
Jag skrittade i djupsnön(?), det var i alla fall oplogat, och rate blev lika tjurig som vanligt. Eftersom jag bara skulle skritta så ahde jag inte med mej nått spö men ångrade mej direkt. Behöver egentligen bara visa det för honom så blir han pigg :)
Nu fick jag iallafall ta till med fingarna och sprätta honom på baken så han slutade  tjura och gick sedan som en snäll ko..fy vad jag älskar Rate! :)
(ja,ni ser ju "djupsnön")

Igår var jag oxå i stallet men då hade jag fått veta att morfar o Bernt skulle ut o köra men när vi kommer fram till stallet så frågar morfar om jag inte ska rida eller köra erftersom bernt e sjuk!!! :O OMG!
Jag visste ju inte det så jag hade inga varma kläder så att jag kunde köra eller rida..!
Det blev iallafall så att morfar for ut med lilleman och jag pysslade med rate och släppte sedan ut honom.
(bild sen förr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0