Julstämning till tusen!

Imorse for jag till stallet och just efter mej o morfar kom Bernt som skulle köra Rate:)
Strax efter kom även Therese! :D
När morfar och Bernt for ut så började jag o Therese arbeta i stallet. Hon började mocka och jag gjorfe maten och bar ut vattnet och fördelade höet!
Sen kom Kove på att vi skulle ta alla boxar på "våran" sida. Hann alla utom två sen kom morfar och Bernt tillbaka så då selade vi av hästarna och ledde ut dom till hagen :)
Då kom Sture med Thea & Max som ville se hästarna. Fikade och hade trevligt, vilken julstämning jag fick, helt sjukt!! :D
Gav sedan paketen till Kove och sa God jul till alla.

Imorron ska jag till bergsbyn med Linnea & Emma och köra Mace.

Hörs då!!

PussoKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0