Julafton :)

Jag vet att jag e lite sen på att skriva om julafton men nu kommer det :)
Jag klev upp tidigt på morron och öppnade mitt morronpaket, jag fick ett jättefint halsband :)
For till stallet med Linnea & Emma för att köra Mace. Vi började med att fika varmchoklad och mackor sen for vi ut. Vi for till Ursviken och hem till mej. Mamma tog lite bilder sen sp for vi tillbaka igen och det blev ett till fika och julklappsutdelning!
Jag fick badsaker av Linnea och julgodis av Emma. Sen for vi hem och jag duschade och hjälpte sedan till hemma. Efter duschen så klädde jag på mej, enb svart klänning utan axelband och röda leggings :)
Just före tre kom alla gäster och vi satte oss o såg Kalle, asså vad annars?! :O
När kalle var slut så åt vi mat och det var lika gott som alltid. :O)
Efter maten så så var det julklappsutdelning. Eftersom jag önskat mej så mke dyra saker så trodde jag inte jag skulle få så mke paket men jag fick jättemke :D
Efter utdelningen så blev det kaffetime :D:D
Senare då gästerna farit hem så satte sig lindströms o lindgrens o spelade ett musikspel.

Jag fick en laptop av mamma o pappa.. det e den jag skriver med nu :D:D

Ha en bra fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0