Lite av varje :D

Idag for jag till stugan och provade den nya förbygeln :) Först beställde jga en från Royal men deras maskin hade gått sönder s det skulle ta jättelång tid innan jag skulle fått den så jag ringde istället tll Pegasus Hästshop och då tog det bara 2 veckor :D
Rate ska tävla i Boden på tisdag så då ska han ha den :D:D Spår 11, lopp 4.


Tyvär e det lunchtrav så jag kan inte följa pga skolan!! :(

Red även Rate idag :D Red iförsej barbacka bara på gården men men..
 

På måndag e det trav här i skeå och då ska Fantomen prema :D:D
Då ska ja minsann me. Håll tummarna för min elskling!!

Kommentarer
Postat av: T

Snygg förbygel. Nu får man spana in den på TV imorgon. Jag håller tummarna!

2009-08-24 @ 18:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0