Äntligen..

har jag fått mej från tv till datorn :D
Som ni kanske vet så tävlade Rate i AmatörSM. Först var det ett försök och det roliga med det var att han hade ett vitt täcke i defileringen så han såg jätteproffsig ut! :D Han fick en bra start och hamnade som tre i andra spår. Han sprang där och det hände inte så mke i loppet förrän upploppet då Peter, som körde Rate, la fram pisken och Rate gjorde sitt jobb och sprang först i mål :D haha
Jag gick med honom ett bra tag efter vi dushat honom och sen var det dax för final!!
Han fick inte en lika bra start och hamnade mitt i fältet. När det sedan var dax för upplopp ville inte Rate så han bara viftade på svansen och ville inte sprunga nå mer! Men man ska inte deppa... Han vann ju försöket men oryckta proppar och en helt lugn Peter.
Vi fick behålla täcket från defileringen så jga såg det som ett vinnartäcke:D haha

Mer har hänt sen sist..
Idag for Agaton O Therese hem...Tyvär!!
Tack
T&A för presenten och jag hoppas att vi syns nästa år igen :D

Morfar flyttar inte hästarna förrän i Sept. nån gång så det blir Fäbis ett tag till :D
´
 Tittut!! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig han är :)

2009-08-12 @ 20:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0